Construction Project Manager | Vastgoedsector

Context: 

Onze klant is een solide onderneming in de vastgoedsector, die actief is in België, Luxemburg en Frankrijk. Zij leggen zich toe op construction management, zoals de coördinatie van bouwprojecten, het optreden als gedelegeerd opdrachtgever, asset management, bouwinvestering/-ontwikkeling. Dit gebeurt zowel voor eigen rekening als voor rekening van derden, waarbij met vooraanstaande partijen wordt samengewerkt. Onze klant kan dan ook spraakmakende referenties voorleggen.

Omwille van hun verdere uitbreiding is onze klant op zoek naar een Construction Project Manager.

Toelichting vacature: 

Je behartigt de coördinatie van spraakmakende projecten in opdracht van vooraanstaande partijen in de vastgoedwereld. Het betreft de opvolging van projecten van verschillende grootte en aard (kantoren, residentieel, retail, logistiek…) gelegen in België.

Als Construction Project Manager werk je zelfstandig en ben je verantwoordelijk voor de opvolging van projecten van A tot Z. Na inwerking zal je instaan voor volgende facetten:

Organisatie en coördinatie van het project: vanaf de eerste plannen van de architect tot de definitieve oplevering van het project

Coördinatie van de studiefase: coördineren van het hele team rond de opdrachtgever (architect, ingenieur stabiliteit, ingenieurs speciale technieken, ingenieur akoestiek, landschapsarchitect, enz…) om de projecten te ontwerpen, te ontwikkelen, de aanbestedingen te organiseren en de aannemers te contracteren, om kwalitatieve projecten te garanderen met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, binnen de gestelde termijnen.

Coördinatie van de uitvoering van de werken: opvolgen van de aannemers en de algemene planning, het oplossen van problemen en het voltooien van het project binnen de vooropgestelde termijnen en budgetten.

Financiële en administratieve beheer van het project: kosten-, planning-, en kwaliteitsbeheersing in samenwerking met de opdrachtgever om het project gedurende het gehele proces te optimaliseren

Profiel: 

Je opleiding, ervaring en kennis

  • je hebt minimum 5 jaar relevante ervaring in de bouwsector (studiebureau of aannemer) en/of in de vastgoedwereld
  • je hebt zowel een brede als diepgaande kennis van diverse bouwtechnieken (ruwbouw, gevels, HVAC e.d.)
  • ideaal heb je ervaring/affiniteiten met het financieel beheer van bouwprojecten
  • je beheerst perfect het Nederlands, daarnaast ben je ook in staat om te opereren in Franstalige/Engelstalige omgevingen
     

Je persoonlijkheid en motivatie

  • je bent goed in staat om autonoom te werken en je bent resultaatgericht
  • je bent sterk in planning en organisatie 
  • details ontgaan jou niet, je scoort goed op het gebied van stiptheid en nauwkeurigheid
  • je bent bekwaam om een projectteam aan te sturen en communiceert daarbij op een heldere manier
  • je bent een sterke problem solver
  • klanten zien jou als een vertrouwenspersoon
  • afhankelijk van de situatie kan je zowel assertief als diplomatisch naar voor treden
Aanbod: 
  • onze klant is een sterke onderneming en biedt jou een boeiende en gevarieerde job aan met de nodige autonomie en verantwoordelijkheden
  • je komt in een omgeving terecht met hoge standaarden op het gebied van construction management en quantity surveying, je werkt samen met een een multidisciplinair team
  • er wordt een aantrekkelijke remuneratie geboden in overeenstemming met je opleiding, ervaring en competenties
  • het bedrijf kan steunen op een langdurige samenwerking met trouwe topklanten
Land: 
België
Vacaturetype: 
Tags: