Facility Coordinator | vastgoedonderneming automotive - retail

Context: 

Onze opdrachtgever is een vastgoedonderneming in volle groei die deel uitmaakt van een solide dynamische groep. Voor zowel interne klanten binnen de groep als externe klanten, biedt onze opdrachtgever diensten aan inzake asset, project en property management. De klanten zijn hoofdzakelijk actief in automotive en retail. Het patrimonium bestaat uit kantoren, werkplaatsen, concessies, logistieke centra, wooneenheden, parkings en gronden. Er is een sterke focus op sustainability en dat vertaalt zich in concrete initiatieven en realisaties zoals een verminderd energieverbruik door innovatie, het mogelijk maken van de opslag van zelf opgewekte energie, waterbeheer, het ondersteunen van actieprogramma's op het gebied van biodiversiteit. Onze opdrachtgever streeft naar eigen energieopwekking met groene bronnen, wat reeds resulteert in 40% schone elektriciteitsopwekking.

De afdeling property management biedt een brede waaier aan diensten zoals maintenance (HVAC, branddetectie, inbraakdetectie,…), energievoorziening, beheer van afvalstromen, cost management, beheer van verzekeringen, advies inzake fiscale aspecten, schoonmaakdiensten. Binnen de afdeling wordt momenteel uitgekeken naar de versterking met een facility coordinator.

Toelichting vacature: 

Binnen het property management team is de facility coordinator het centrale aanspreekpunt voor vragen vanwege interne en externe klanten die te maken hebben met zowel service als project management.

De belangrijkste taken binnen het domein van service management zijn:

  • beheer van alle oproepen en verwerking met behulp van een tool voor vastgoedbeheer
  • opvolging en redactie van interventies en aanvragen
  • opvolging van klachten van klanten
  • beheer van de huurlasten
  • goedkeuring van facturen
  • opvolging, beheer en indexering van leverancierscontracten
  • beheer en opvolging van de asset inventaris
     

De belangrijkste taken binnen project management zijn:

  • opvolging van capex en beheertabel capex en timeline van de projecten
  • voorbereiding en opvolging van budgetten, opvolging van forecasts
  • opvolging van diverse KPI's
  • as built: centralisatie en opvolging documenten/attesten/certificaten
  • aanspreekpunt voor kaderovereenkomsten en organisatie van interventies binnen een project

 

Profiel: 

Je staat in dienst van de klanten en onderhoudt nauwe contacten met hen met het oog op de realisatie van hun objectieven.

Hiertoe zijn volgende profielvereisten van belang:

  • je hebt een succesvolle professionele ervaring in de dienstenwereld, bij voorkeur in het domein van vastgoed
  • kennis van vastgoed en gebouwen betekent een voordeel, je hebt belangstelling voor innovatie en techniek
  • je bent uitdrukkingsvaardig in het Nederlands en het Frans
  • je persoonlijkheid kenmerkt zich door een sterke team spirit, positieve energie en een open communicatie
  • je hebt een uitstekend organisatietalent, legt en onderhoudt gemakkelijk contacten 
  • je kan overtuigend optreden en waar nodig goed onderhandelen

 

Aanbod: 
  • wij bieden jou een uitdagende functie binnen een dynamische vastgoedonderneming in volle expansie die op het gebied van sustainability vooruitstrevende keuzes maakt
  • je krijgt een gevarieerde jobinhoud en kan terugvallen op een sterk team
  • de onderneming biedt degelijke arbeidsvoorwaarden in overeenstemming met je ervaring en competenties

 

Land: 
België
Vacaturetype: 
Tags: