Inside Sales Support Medewerker | Factory Automation

Context: 

Onze klant is een vooraanstaande wereldgroep met activiteiten in automotive, aandrijf- en besturingstechnologie, thermotechniek, elektrisch gereedschap, huishoudtoestellen en beveiligingstechniek.

Eén van hun divisies is internationaal een toonaangevende specialist in aandrijf- en besturingstechnologie. Als globale partner ondersteunen zij machine- en installatiebouw met technologische topprestaties en een unieke sectoriële kennis. Meer dan 31.000 medewerkers werken aan veilige en milieuvriendelijke oplossingen op maat. De Belgische vestiging van deze divisie, te Anderlecht, vervaardigt een uitgebreid gamma van oplossingen en diensten op het gebied van industriële en mobiele hydraulica, assemblagetechnologie en fabrieksautomatisering.

Om de Belux activiteiten op het gebied van fabrieksautomatisering verder uit te bouwen, zoekt onze klant momenteel versterking met een technisch geïnteresseerde en klantgerichte Inside Sales Support Medewerker. 

Toelichting vacature: 
  • je krijgt een gedegen inwerking (organisatie, werkwijze, producten & diensten e.d.)
  • je maakt deel uit van het sales team binnen factory automation, en werk je nauw samen met internal en external sales, en application engineers
  • je verzorgt de technische ondersteuning van collega's en klanten, geruggesteund door de engineering afdeling
  • intern overleg je met andere afdelingen om de projectaanbiedingen van de external sales mee voor te bereiden
  • je zorgt voor de juiste technische en commerciële input zodat de invoer van orders door collega’s correct en vlot verloopt
  • je staat veelvuldig in contact met partners, distributeurs en grote eindklanten en krijgt geregeld de kans om deel te nemen aan een klantenbezoek
  • je volgt intern en extern de uitgewerkte technische oplossingen op
  • je neemt deel aan product- en systeemtrainingen, zodat je kennis steeds up-to-date blijft
  • je biedt ondersteuning bij klantgerichte events en productintroducties
  • je draagt bij tot technisch claimmanagement
  • je zorgt ervoor dat je mee bent met de toenemende digitalisering van processen en producten
Profiel: 
  • voor deze functie is ervaring niet vereist maar het betekent wel een pluspunt
  • verder ben je een communicatieve probleemoplosser en combineer je commerciële feeling met een sterke technische leerbereidheid
  • klantentevredenheid is voor jou een belangrijke motivator
  • je werkt zowel vlot zelfstandig als in teamverband
  • je bent creatief, flexibel en resultaatgericht
  • Nederlands, Frans en Engels beheers je op een professioneel niveau
  • kennis van het Duits vormt een bijkomende troef
Aanbod: 
  • je komt terecht in een aangename en dynamische werkomgeving
  • je wordt geruggesteund door een sterke internationale groep waarvan de producten en oplossingen wereldwijd gereputeerd zijn
  • naast ruime opleidingsmogelijkheden, een moderne en ergonomische werkomgeving krijg je vanzelfsprekend een marktconform salaris aangevuld met extra-legale voordelen (groeps- & hospitalisatieverzekeringen, maaltijd- & ecocheques) en extra vakantiedagen
  • er wordt veel aandacht besteed aan het welzijn van de medewerkers, bijvoorbeeld door gezonde maaltijden in de bedrijfskantine, een eigen fitness zaal, de mogelijkheid om een fiets te leasen
  • er zijn flexibele start- en einduren
  • de Belgische vestiging is goed bereikbaar met de wagen (parking is voorzien) en met het openbaar vervoer
Land: 
België
Vacaturetype: 
Tags: