Project Manager | vastgoedonderneming automotive - retail

Context

Onze opdrachtgever is een vastgoedonderneming in volle groei die deel uitmaakt van een solide dynamische groep. Voor zowel interne klanten binnen de groep als externe klanten, biedt onze opdrachtgever diensten aan inzake asset, project en property management. De klanten zijn hoofdzakelijk actief in automotive en retail. Het patrimonium bestaat uit kantoren, werkplaatsen, concessies, logistieke centra, wooneenheden, parkings en gronden. Er is een sterke focus op sustainability en dat vertaalt zich in concrete initiatieven en realisaties zoals een verminderd energieverbruik door innovatie, het mogelijk maken van de opslag van zelf opgewekte energie, waterbeheer, het ondersteunen van actieprogramma's op het gebied van biodiversiteit. Onze opdrachtgever streeft naar eigen energieopwekking met groene bronnen, wat reeds resulteert in 40% schone elektriciteitsopwekking.

De afdeling property management biedt een brede waaier aan diensten zoals maintenance (HVAC, branddetectie, inbraakdetectie,…), energievoorziening, beheer van afvalstromen, cost management, beheer van verzekeringen, advies inzake fiscale aspecten, schoonmaakdiensten. Binnen de afdeling wordt momenteel uitgekeken naar de versterking met een project manager waarbij de focus op kwaliteit en lange termijn ligt. 

Toelichting Vacature

Binnen de vastgoedpoot staat de project manager in voor non-stop vastgoeddiensten en project management in de vastgoedsegmenten logistiek, semi-industrieel, retail en kantoren. De project manager is verantwoordelijk voor de verschillende stappen vanaf plan, budget, tijdsindeling en ondersteuning tot implementatie en uitvoering. Hij/zij is een aanspreekpunt voor de gebruikers/huurders en de eigenaars/aandeelhouders, en vormt een schakel tussen beide partijen.

Property Services

De taken inzake property services zijn als volgt:

  • technisch, facilitair, administratief en financieel beheer
  • preventief en correctief beheer
  • site management
  • aankoopmanagement
  • space planning en verhuismanagement
  • operationeel beheer
  • strategisch beheer
  • advies

Ten opzichte van de gebruikers/huurders organiseert en verzekert de property manager (met zijn interne en externe partners) een 24/7 dienstverlening. Hij/zij staat in voor een transparante communicatie en een zorgvuldige rapportering, facturatie en ondersteuning. Verder draagt hij/zij bij tot een optimalisatie van de processen en diensten conform de gewenste prijs/kwaliteit verhouding.

Project Management

De taken op het gebied van project management zijn als volgt:

  • het opstellen van meerjarenonderhoudsplannen
  • space planning conform New Way of Working en change management
  • projecten inzake energie
  • property projects
  • architectuurprojecten in co-project management met collega's architecten
  • projecten op vraag van gebruikers/klanten

De project manager treedt op als schakel en adviseur tussen de aanvrager en de uitvoerders. Hij/zij onderhoudt een nauw contact met de aanvrager, zorgt voor transparante communicatie, zowel intern als extern. Tevens staat hij/zij  in voor rapportering en facturatie. Hij/zij bewaakt het budget, de planning en kwaliteit conform de afspraken met de gebruiker.

 

Profiel

Opleiding, ervaring en kennis

  • je voltooide een opleiding als burgerlijk ingenieur, (ingenieur-) architect of industrieel ingenieur
  • je hebt een eerste relevante of meer uitgebreide ervaring in de vastgoedwereld
  • je hebt een goede kennis van gebouwen, technieken, regelgeving
  • je maakt op professioneel niveau gebruik van het Nederlands, het Frans en het Engels

Persoonlijkheid en motivatie  

  • je bent contactueel vaardig
  • je hebt overtuigingskracht, kan onderhandelen
  • je bent zowel klant- als resultaatgericht
  • je gaat op een gestructureerde manier te werk
  • je toont leiderschap
  • je bent sterk leerbereid
Aanbod
  • je neemt een uitdagende functie op binnen een dynamische vastgoedonderneming in volle expansie die op het gebied van sustainability vooruitstrevende keuzes maakt
  • je krijgt een gevarieerde jobinhoud en kan terugvallen op een sterk team
  • de onderneming biedt degelijke arbeidsvoorwaarden in overeenstemming met je ervaring en competenties

 

Locatie
Vlaams-Brabant
Contactpersoon voor deze vacature
Bo 's Jongers
Interesse?

een solide vastgoedonderneming die voornamelijk actief is in automotive en retail, met een sterke focus op sustainability, zoekt versterking met een property manager

 

Mijn reactie + CV

Algemene gegevens

Contactgegevens

Contact

Toelichting en praktisch

Mijn CV